Obchodní podmínky
Pro stránky ŠmidrkalováZuzka.cz
OBCHODNÍ PODMÍNKY
podnikatele Pavla Šmidrkala a Ing. Zuzany Šmidrkalové, IČO 12345678,
se sídlem Zrenjaninská 302/23, 415 03, Teplice, Česká Republika
1. OBECNÁ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) podnikatele Pavla Šmidrkala a Ing. Zuzany Šmidrkalové, IČO 12345678, se sídlem Zrenjaninská 302/23, 415 03, Teplice, Česká Republika (dále jen „poskytovatel“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování služeb v oblasti marketingu (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi poskytovatelem a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „objednatel“) prostřednictvím formuláře na webových stránkách poskytovatele, provozované na internetové adrese www.smidrkalovazuzka.cz (dále jen „webová stránka“), případně také v tištěné podobě tohoto formuláře.
1.2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy, přičemž uzavřením smlouvy objednatel souhlasí s těmito obchodními podmínkami a prohlašuje, že měl možnost se s nimi seznámit před jejím uzavřením, kdy tyto obchodní podmínky jsou dostupné na webových stránkách. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
1.3. Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. 1.4. Poskytovatel je odborník v oblasti reklamní činnosti, poradenství, konzultací, marketingu a s tím souvisejících fotografických, audiovizuálních a obdobných služeb.
1.5. Objednatel tímto prohlašuje, že je podnikatelem, a smlouvu uzavírá v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání, popřípadě v souvislosti s takovou činností.
1.6. Poskytovatel na základě smlouvy bude poskytovat služby zvolené v rámci smlouvy (tedy služby zvolené v elektronickém formuláři na webových stránkách, případně v tištěné formě tohoto formuláře), přičemž jednotlivé nabízené služby jsou podrobněji popsány právě ve formuláři, jenž představuje smlouvu, a to včetně jejich rozsahu a ceny. Tyto pak spočívají například v marketingu sociálních sítí včetně přípravy a volby strategie a samotné správy sociálních sítí a příspěvků na nich (Facebook, Instagram, Youtube), v koučinku formou Tuning performance a využívání NLP technik, v terapeutických a mentoringových službách zaměřených na podnikání a sebevědomí, vedení online i offline ženských kruhů, rituálů a workshopů, tvoření vizualizací a meditací a zejména také v konzultacích a poradenství v těchto oblastech (poskytované služby dále jen „služby“).
Základní program zahrnuje:
Stanovení cíle a jasného proč
Identifikace silných a slabých stránek
Techniky práce se stresem
Základní techniky relaxace
Strategie pro dořešení starých úkolů
Jasné rozdělení priorit a postupu při stanovování nových úkolů
Základy prezentačních dovedností “být vidět a slyšet”
Jak pracovat se svou energií v průběhu dne a týdne
Varianty spolupráce
VIP spolupráce – VIP 1:1 setkávání: 1x týdně živý hovor cca na hodinu + úkoly na další týden + zaslání vypracovaného úkolu - průběh je možný individuálně přizpůsobit objednateli
Prémiová spolupráce – objednatel si vše nastavuje sám pod mým vedením formou mentoringu.1x týdně zadání tématu a vyhodnocení předchozího + úkoly k vyplnění a 1x týdně kontrolní 30minutový hovor + zasílání hotových úkolů
1.7. Služby pak s ohledem na volbu rozsahu v rámci smlouvy mohou spočívat pouze v jednorázovém poskytnutí služby (například jednorázové koučovací nebo terapeutické sezení, vizualizace na míru, ukázka práce se sociálními sítěmi (Facebook, Instagram, Youtube), titulkování nebo úprava videí, nebo v rámci kombinace vícero služeb např. po společném sezení vytvořená vizulaizace na míru a poté kontrolní setkání, takové služby dále jen „jednorázové služby“), nebo se může jednat o služby pravidelně se opakující ve zvoleném období, zpravidla měsíčním (například pravidelná koučovací a terapeutická setkání, takové služby dále jen jako „paušální služby“).
2. TRVÁNÍ SMLOUVY A PLATEBNÍ PODMÍNKY
2.1. Smlouva je uzavřena v okamžiku doručení potvrzení přijetí (akceptace) objednatelem vyplněného formuláře ze strany dodavatele. Součástí potvrzení přijaté (akceptace) bude shrnutí údajů ze smlouvy, specifikace služeb, a opětovně přiložené tyto obchodní podmínky.
2.2. Smlouva se uzavírá podle zvoleného rozsahu služeb po dobu poskytnutí jednorázové služby, nebo na dobu, po kterou trvá poskytování paušálních služeb.
Délka spolupráce je stanovena následovně:
Základní program – trvá 12 týdnů, pokud není písemně sjednáno jinak při uzavření spolupráce.
Pokročilá komplexní spolupráce – trvá 6 měsíců, pokud není písemně sjednáno jinak při uzavření spolupráce.
Délka spolupráce je uvedena na faktuře či jiném potvrzení objednávky.
2.3. Objednatel se zavazuje za vybrané služby uhradit tomu odpovídající částku dle smlouvy. U paušálních služeb se bude jednat o částku za celé zvolené období poskytování služeb, anebo o částku za každý měsíc poskytování takových služeb, a v případě jednorázových služeb se bude
jednat částku za předmětnou službu (částka za celé období, částka za první měsíc poskytování služby, a částka za jednorázové služby dále jen jako „první platba“). Je-li v případě paušálních služeb hrazeno nikoli za celé období poskytování služeb, zavazuje se objednatel uhradit před započetím každého dalšího kalendářního měsíce uhradit částku odpovídající ceně služeb za měsíc následující (následující částky dále jen jako „následující platby“).
2.4. První platba je splatná v den uzavření smlouvy. Objednatel uhradí první platbu v souladu se smlouvou, a to zpravidla prostřednictvím online platby platební kartou (dále jen „platební kartou“), není-li dohodnuto ve smlouvě výslovně jinak.
2.5. Nepodaří-li se první platbu uhradit platební kartou, je poskytovatel oprávněn zaslat objednateli platební údaje pro úhradu první platby bankovním převodem spočívající zejména v čísle účtu poskytovatele a variabilním symbolem, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
2.6. Následující platby jsou splatné nejpozději začátkem kalendářního měsíce, za který je hrazeno. Následující platby mohou být automaticky strhávány z bankovního účtu objednatele. Nepodaří-li se následující platbu strhnout před uplynutím její splatnosti, je objednatel povinen bezodkladně následující platbu uhradit na základě na jeho žádost sdělených platebních údajů.
2.7. O přijetí jakékoli úhrady od objednatele zašle poskytovatel objednateli potvrzení prostřednictvím e-mailu, včetně zaslání příslušného daňového dokladu.
2.8. Úhrada první platby je podmínkou započetí jakýchkoli činností ze strany poskytovatele. V případě prodlení objednatele s úhradou jakékoli následující platby či jakékoli jiné platby vyplývající ze smlouvy není poskytovatel po dobu tohoto prodlení povinen poskytovat jakékoli služby.
2.9. Poskytování služeb počne na základě kontaktování objednatele dodavatelem, a to tak, že dodavatel buďto navrhne prvotní konzultaci na základě které dojde k sestavení harmonogramu a plánu poskytování služeb či služby, a nebo přímo již takový harmonogram či plán navrhne. U jednorázové služby se může jednat pouze o sdělení možných termínů k poskytnutí služby. Kontaktování proběhne prostřednictvím kontaktních údajů sdělených objednatelem ve smlouvě (takové kontaktování dále jen jako „návrh plnění“). V případě, že nedojde k návrhu plnění nejpozději do dvou (2) týdnů od úhrady první platby, má objednatel právo od smlouvy odstoupit s nárokem na vrácení již poskytnutého plnění dle smlouvy, vyjma částek odpovídající za služby, které byly již poskytnuty, pokud se tak stalo.
2.10. Objednatel je povinen poskytovat maximální součinnost pro poskytování služeb poskytovatele, a to zejména dodáním relevantních podkladů a součinností při domluvě termínů poskytování služeb.
2.11. Nebude-li po dobu trvání smlouvy v rámci využito veškerých služeb, které byly obsahem zakoupené služby, ať už například z důvodu následné dohody smluvních stran či z důvodu neposkytování součinnosti objednatelem, nemá objednatel právo se domáhat plnění po uplynutí trvání smlouvy, ani nemá nárok na vrácení jakékoli části uhrazených finančních prostředků po poskytovateli z důvodu neposkytnutí služeb.
3. JAKOST SLUŽEB A GARANCE
3.1. Poskytovatel je při poskytování služeb povinen dbát dobrého jména objednatele a služby poskytovat s odbornou péčí a v profesionální kvalitě.
3.2. Objednatel výslovně bere na vědomí zejména v návaznosti na marketingové služby, že poskytovatel není odpovědný za výsledné leady, prodeje a sledovanost objednatele. Zároveň objednatel výslovně bere na vědomí zejména v návaznosti na koučovací a terapeutické služby, že poskytovatel není odpovědný za výsledné změny v postojích, názorech nebo myšlenkách objednatele. Objednatel stvrzuje, že netrpí žádnými psychickými obtížemi a že jakoukoli psychickou nepohodu sám povinně nahlásí poskytovateli a bude řešit s profesionálem (psychologem, psychoterapeutem). Pokud tak objednatel neučiní, poskytovatel se vzdává odpovědnosti za jakoukoli psychickou nepohodu klienta. Poskytovatel nemůže ovlivnit samotný prodej, poskytovanou službu objednatelem, specifikaci služby nebo produktů a konečný výsledek. Poskytovatel tak neručí a nemůže ručit za konečný výsledek například prodejů, jelikož tento konečný prodej produktů nebo služeb objednatele není ovlivněn poskytovatelem, nýbrž kvalitou takového produktu nebo služby, a činností prodeje objednatele.
Garance výsledku platí po celou dobu trvání programu:
Základní program (12 týdnů)
Pokročilá spolupráce (6 měsíců)
Pokud objednatel splní všechny podmínky spolupráce, vykoná veškeré úkoly, řídí se doporučeními a nedosáhne požadovaného výsledku, který byl předem písemně stanoven, má nárok na:
Vrácení peněz, nebo
Pokračování ve spolupráci zdarma, dokud požadovaného výsledku nedosáhne.
Za požadovaný výsledek se považuje cíl definovaný na začátku spolupráce, který bude jasně uveden ve smlouvě nebo jiném potvrzeném dokumentu (např. plán spolupráce).
3.3. V případě, že objednatel nebude spokojený s poskytováním paušálních služeb, které měly být způsobilé zvýšit znalost technik práce s myslí, stresem, strachem atd. a psychickou odolnost, a k takovému zlepšení objektivně nedošlo z důvodu nedostatečné kvality poskytovaných služeb, je objednatel oprávněn ukončit poskytování služeb dříve, než bylo sjednáno, nejdříve však po třech (3) měsících jejich poskytování, a to bez povinnosti úhrad zbývajících měsíců dle zvolené doby (zbývajících následujících plateb). V případě, že objednatel hradil za paušální služby předem za celé období,
bude mu vrácena poměrná část takové platby, připadající na měsíce, za které služby již nebudou poskytované (toto celé dál jen jako „garance kvality“).
Objednatel má nárok na vrácení peněz v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů, přičemž tuto lhůtu rozšiřuji na 30 dnů za následujících podmínek:
Objednatel aktivně pracuje na svém podnikání,
Plní veškeré úkoly v programu do detailu,
Účastní se všech společných konzultací,
Dodržuje doporučené strategie a metodiku programu,
Pravidelně reportuje svůj pokrok a odevzdává úkoly,
Poskytuje zpětnou vazbu a konzultuje své pokroky se mnou.
Objednatel musí být schopen doložit splnění výše uvedených podmínek (např. odevzdané úkoly, účast na konzultacích, zpětná vazba apod.).
Pokud objednatel porušuje podmínky spolupráce, ztrácí nárok na vrácení peněz. To se týká zejména situací, kdy:
Nedodržuje stanovené postupy a neplní zadané úkoly,
Ignoruje pokyny a doporučení,
Neúčastní se konzultací,
Porušuje pravidla programu,
Jedná na vlastní pěst a nerespektuje doporučený proces, čímž ohrožuje efektivitu spolupráce.
Poskytovatel si vyhrazuje právo individuálně posoudit, zda objednatel splnil podmínky pro uznání garance.
3.4. Objednatel je povinen uplatnit jakékoli reklamace či vady písemně do pěti (5) dnů ode dne, kdy vada při náležité péči mohla být objednatelem zjištěna, nejpozději však do šesti (6) měsíců od poskytnutí služby. Uplynutím kterékoli z této lhůt právo objednatele zaniká.
4. LICENCE K DÍLŮM A VLASTNICTVÍ
4.1. Smluvní strany berou výslovně na vědomí, že při činnosti poskytovatele a jeho případných subdodavatelů můžou vznikat autorská díla ve smyslu zejména zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „autorský zákon“), a to zejména díla fotografická a audiovizuální, avšak také textová a další.
4.2. Poskytovatel tímto ve smyslu ustanovení § 12 autorského zákona uděluje objednateli nevýhradní licenci k užití děl vzniklých v souvislosti s poskytováním služeb. Objednatel není oprávněn k udělování podlicencí či jakkoli dále postupovat práva z této licence a ani není bez předchozího písemného souhlasu objednatele oprávněn do děl zasahovat, měnit je, či jinak upravovat.
4.3. V případě uplatnění garance kvality pozbývá objednatel práva z výše uvedené licence. 4.4. Objednatelem poskytnuté podklady k poskytování služeb (např. videa k propagaci na sítích) nepřechází do vlastnictví poskytovatele a zůstávají ve vlastnictví objednatele a tento také odpovídá za jejich obsah, pravdivost, technickou a grafickou kvalitu a jejich souladu se zákonem a právy třetích osob, a odpovídá tak za jejich technickou, grafickou nebo právní závadnost. Objednatel tak prohlašuje, že je nositelem veškerých autorských práv k poskytnutým podkladům a že neporušuje práva žádného jiného oprávněného subjektu.
5. OCHRANA INFORMACÍ
5.1. Smluvní strany se zavazují, že zachovají jako neveřejné informace a zprávy týkající se vlastní spolupráce a vnitřních záležitostí smluvních stran, pokud by jejich zveřejnění mohlo poškodit druhou smluvní stranu.
5.2. Za neveřejné informace se považují též veškeré informace vzájemně poskytnuté v jakékoli objektivně vnímatelné formě ústně, v listinné, elektronické, vizuální nebo jiné podobě, jakož i know-how, a které mají skutečnou nebo alespoň potenciální hodnotu a které nejsou v příslušných obchodních kruzích běžně dostupné nebo u kterých se z povahy dá předpokládat, že se jedná o informace neveřejné, resp. podléhající závazku mlčenlivosti, a které se dozvěděli v souvislosti s plněním dle smlouvy.
5.3. Smluvní strany se zavazují, že neuvolní třetí osobě neveřejné informace druhé smluvní strany v jakékoli formě bez jejího písemného souhlasu, a že podniknou všechny nezbytné kroky k zabezpečení těchto informací. V případě souhlasu s poskytnutím informací se pak smluvní strana poskytující neveřejné informace třetí osobě zavazuje zavázat tuto třetí osobou stejnou mlčenlivostí jako plyne pro tuto smluvní stranu ze smlouvy.
5.4. Smluvní strany se zavazují poučit o povinnosti utajovat neveřejné informace podle smlouvy své zaměstnance, pracovníky, spojené či spřízněné osoby a případné subdodavatele, kterým budou neveřejné informace zpřístupněny z důvodu objektivní potřeby pro účely plnění dle této smlouvy či chod objednatele.
5.5. Ochrana neveřejných informací se nevztahuje zejména na případy, kdy:
5.5.1. smluvní strana prokáže, že je tato informace veřejně dostupná, aniž by tuto dostupnost sama způsobila;
5.5.2. smluvní strana prokáže, že měla tuto informaci k dispozici ještě před datem zpřístupnění druhou smluvní stranou, a že ji nenabyla v rozporu se zákonem;
5.5.3. smluvní strana obdrží od zpřístupňující strany písemný souhlas zpřístupňovat danou informaci;
5.5.4. je zpřístupnění informace vyžadováno zákonem nebo závazným rozhodnutím příslušného orgánu státní správy či samosprávy.
5.6. V případě, že se kterákoli smluvní strana hodnověrným způsobem dozví, popřípadě bude mít odůvodnění podezření, že došlo ke zpřístupnění neveřejných informací neoprávněné osobě, je povinna o tomto informovat druhou smluvní stranu.
5.7. Závazek mlčenlivosti, tedy nezpřístupňování neveřejných informací, není časově omezen a trvá i po ukončení spolupráce a platnosti smlouvy.
6. SANKCE A UKONČENÍ SMLOUVY
6.1. V případě prodlení objednatele s úhradou jakékoli částky dle smlouvy (zejména prvních plateb, následujících plateb), má poskytovatel nárok na smluvní pokutu ve výši 0,05 % za každý den prodlení z dlužné částky, přičemž touto smluvní pokutou nezaniká nárok na náhradu škody. V případě, že prodlení přesáhne 30 dní, má poskytovatel právo smlouvu vypovědět bez výpovědní doby s účinky ke dni doručení výpovědi.
6.2. Dojde-li ze strany poskytovatele k návrhu termínu poskytnutí služeb (tedy dodání služeb videoprodukce, termínů koučovacích a terapeutických sezení a další) v dostatečném předstihu, kdy tento nebyl ze strany objednatele bezodkladně odmítnut jako nevhodný, a objednatel tento termín zruší či jinak znemožní dodání takových služeb:
6.2.1. méně než sedm (7) dní před takovým termínem, má poskytovatel právo na úhradu smluvní pokuty ve výši 25 % z celkové ceny za služby dle smlouvy;
6.2.2. méně než tři (3) dny před takovým termínem, má poskytovatel právo na úhradu smluvní pokuty ve výši 50 % z celkové ceny za služby dle smlouvy;
6.2.3. méně než 24 hodin před takovým termínem, má poskytovatel právo na úhradu smluvní pokuty ve výši 100 % z celkové ceny za služby dle smlouvy;
(toto vše dále jen jako „storno poplatek“), přičemž nároky na smluvní pokuty vyplývající ze storno poplatku nevylučují náhradu škody.
6.3. V případě, že dojde k opakovanému zrušení termínu či znemožnění poskytnutí služeb, které by opravňovalo poskytovatele požadovat storno poplatek, má poskytovatel právo od smlouvy odstoupit, což však nevylučuje nárok na storno poplatek, který je poskytovatel oprávněn započíst vůči nároku na vrácení uhrazených finančních prostředků objednatelem na základě smlouvy, s čímž objednatel výslovně souhlasí.
6.4. Smluvní strana, která poruší povinnosti vyplývající ze smlouvy ohledně ochrany informací, je povinna zaplatit druhé smluvní straně smluvní pokutu ve výši 50 000 Kč za každé takové porušení. Před uplatněním této smluvní pokuty je však smluvní strana nejdříve povinna vyzvat druhou smluvní stranu k vysvětlení okolností porušení, a teprve až následně uplatnit tuto smluvní pokutu. Tato smluvní pokuta nemá vliv na nárok na náhradu škody.
6.5. Každá ze smluvních stran má právo odstoupit od smlouvy, porušuje-li druhá smluvní strana hrubým způsobem (zejména ve vztahu k mlčenlivosti) nebo opakovaně ujednání smlouvy nebo jedná-li v rozporu s dobrými mravy v souvislosti se smlouvou. Účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. Právo na náhradu škody, smluvní pokuty či úroky z prodlení z této smlouvy tím není dotčeno. Smluvní strany si nebudou vracet již do té doby poskytnutá plnění, přičemž poskytovatel má nárok odměnu za poskytnuté služby do doby účinků odstoupení od smlouvy, a pokud poskytování služby nebylo zkompletováno, má nárok na poměrnou část sjednané odměny za takovou službu. Poskytovatel vyúčtuje dosud neuhrazené poskytnuté plnění do 15 dní od účinků odstoupení od smlouvy.
6.6. Poskytovatel má právo odstoupit od smlouvy, a to v případě, že:
6.6.1. činnost objednatele je v rozporu s platnými právními předpisy, dobrými mravy či etickým kodexem reklamy nebo ohrožuje veřejný pořádek;
6.6.2. objednatel propaguje konkurenta poskytovatele;
6.6.3. činnost objednatele je svým obsahem, kvalitou anebo formou neslučitelná se zájmy poskytovatele;
6.6.4. má poskytovatel vůči objednateli pohledávky po lhůtě jejich splatnosti na základě jiných právních vztahů než vztahů vyplývajících ze smlouvy;
6.6.5. objednatel vstoupí do insolvenčního řízení anebo likvidace.
7. DORUČOVÁNÍ A OSTATNÍ UJEDNÁNÍ
7.1. Za písemnost se považují taktéž elektronické dokumenty zaslané prostřednictvím kontaktních e-mailů uvedených ve smlouvě, či sdělených prostřednictvím takového kontaktního e-mailu, a v případě poskytovatele z e-mailu vasekoucka@smidrkalovazuzka.cz. Toto ustanovení však neplatí pro písemnosti vedoucí k ukončení této smlouvy.
7.2. Smluvní strany jsou oprávněné jednostranně změnit kontaktní e-maily, jsou však povinny na takovou měnu druhou smluvní stranu písemně a prokazatelně upozornit. Takováto změna není důvodem pro uzavření dodatku k této smlouvě.
7.3. Poskytovatel je oprávněn při poskytování služeb využít služeb třetích osob (subdodavatelů). 7.4. Objednatel poskytuje uzavřením smlouvy souhlas se zveřejněním jména objednatele, loga, ukázky výstupů poskytovatele či adresy webových stránek objednatele v referencích poskytovatele, anebo jako součást promo aktivit poskytovatele.
8. Řešení sporů se spotřebiteli
Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy vasekoucka@smidrkalovazuzka.cz . Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
9. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ
9.1. Význam a obsah slov označených kurzívou je definovaný smlouvou (a tedy také obchodními podmínkami); pokud z kontextu jasně nevyplývá jinak, zahrnuje význam slova v jednotném čísle rovněž význam daného slova v množném čísle a naopak, význam slova vyjadřujícího určitý rod či pád zahrnuje rovněž ostatní rody či pády. Nadpisy jsou uváděny pouze pro přehlednost a nemají vliv na výklad smlouvy.
9.2. V případě, že se jedno nebo více ujednání smlouvy ukáže jako jakkoliv neplatné a/nebo neúčinné a/nebo nevykonatelné, platnost a/nebo účinnost a/nebo vykonatelnost ostatních ustanovení tím nebude omezena či zhoršena. Takové dotčené neplatné a/nebo neúčinné a/nebo nevykonatelné ustanovení bude nahrazeno jiným ustanovením této smlouvy, které je mu nejbližší smyslem a významem a není-li ho, bude vykládáno ve shodě s celkovým smyslem a záměrem této smlouvy.
9.3. Smluvní strany jsou srozuměny se shromažďováním, uchováváním a zpracováním osobních údajů (zejména jména a příjmení, adresy trvalého bydliště, data narození obsažených ve smlouvě) druhou smluvní stranou (resp. jejími zaměstnanci), a to pro účely vedení evidence a majetkoprávní agendy dané smluvní strany, projednání v orgánech příslušné smluvní strany, jakož i, při dodržení podmínek smlouvy a zákona, zveřejnění rozhodnutí těchto orgánů, uzavření smluv, apod., ve kterých jsou tyto údaje obsaženy. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou, nejdéle však do okamžiku, kdy pomine účel, pro který budou uvedené osobní údaje zpracovány, s výjimkami stanovenými zvláštními zákony. Smluvní strany jsou si vědomy svých práv a povinností dle nařízení (EU) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 101/2000 Sb., zejména ve vztahu k právům subjektů osobních údajů. Vůči zpracování osobních údajů je možné ze strany příslušného subjektu osobních údajů vznést námitku, a to vůči příslušné smluvní straně. Smluvní strany se zavazují, že osobní údaje budou zpracovávány v souladu s příslušnou právní úpravou, a to zejména tak, aby nedošlo k jejich neoprávněnému zpracování a byla dodržena zásada zákonnosti, transparentnosti a korektnosti. S osobními údaji je nakládáno v souladu se zásadami zveřejněnými na webových stránkách poskytovatele, konkrétně:www.smidrkalovazuzka.cz
9.4. Otázky smlouvou výslovně neupravené se řídí občanským zákoníkem a ostatními obecně závaznými právními předpisy České republiky.
9.5. Veškeré změny a doplňky smlouvy je možné provést pouze ve formě písemných chronologicky číslovaných dodatků se souhlasem smluvních stran.
9.6. Poskytovatel je oprávněn tyto obchodní podmínky kdykoli změnit či doplnit. Tuto změnu je povinen oznámit objednateli nejpozději 15 dnů přede dnem její účinnosti. Objednatel je v takovém případě oprávněn smlouvu vypovědět s výpovědní lhůtou 30 dní. Výpověď musí být doručena nejpozději v den předcházející dni účinnosti změny. Do uplynutí výpovědní lhůty se použijí tyto obchodní podmínky v původním znění.
Tyto obchodní podmínky jsou platné ke dni 1. 2. 2025
Příloha č. 2 - Formulář pro odstoupení od Smlouvy
Adresát: Pavel a Zuzana Šmidrkalovi, Zrenjaninská 302/23, 41503 Teplice
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti www.smidrkalovazuzka.cz („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.
Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis: